dissabte, 20 d’abril del 2013

Raig de llum


Un raig de llum en la foscor...
Vaig deixar veure que
no sóc un home tipus,
per ser traslladat a un racó.
Temps de soledat imposada...
Tu la vas acabar.
Tu la vas dur a la fi.
Tu la vas acaronar
fins a fer-la sortir!

Una conversa sense por:
idees que trenquen
les parets de la bombolla.
Enfora res no gira
al meu voltant...
M'estava quedant atrapat en mi!
Tu ho vas veure clar.
Tu em vas guarir.
Em vas estendre la mà
fins a fer-me sortir!

Un raig de llum, una conversa,
un llibre en blanc que els dos vam llegir...
Una mirada diferent de les altres.
Un raig de llum!

Queda palesa la importància
d'una mà estesa en el moment adient.
Sempre provo
de sortir-me'n sol...
Estava tan necessitat!
Tu et vas adonar.
Tu et vas arriscar!
Vas entrar aquí endins
fins a fer-me sortir!

Lletra raig de llum


Josep

TAN SOLO ESTOPA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada