diumenge, 27 de gener del 2019

Els sentits



- Un olor, el que sento pel matí quan m'abraçes
- Un tacte, el de la teva pell a la dutxa
- Un so, el que surt de la teva boca cada cop que em dius... t'estimo
- Una visió, quan tanco els ulls i els obro i allà estàs
- Un sabor, sens dubte, el dels teus llavis
No necessito escriure, no necessito parlar, no necessito dir...
Ets tots i casdascun dels meus sentits
No deixis de mirar-me com em mires, de tocar-me com em toques, de dir-me el que em dius.
No deixem el temps parat mirant com pasa, fem nosaltres el temps.
No tinguen els vestits de mentida, fem-nos els nostres propis vestits.
No deixem que els nostres secrets habitin en bocas alienes, són nostres.
No deixem que d'altres ens facin el camí, el camí és només nostre i nosaltres el fem al caminar.
Pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada