diumenge, 29 d’octubre del 2006

Cens electoral, eleccions al parlament de Catalunya


La setmana pasada vam rebre a casa quatre cartes de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Aquesta feia referència a un canvi en el col·legi electoral, més a prop que l’últim cop. Bé això no té res d’extraordinari, si no fos per que dues d’aquelles cartes, anaven dirigides als meus fills, un de 8 anys i l’altre de 5 anys. Això anava signat pel propi alcalde de la ciutat, el Sr. Joan Ignaci Elena, que tinc la lleugera suposició que no se las a llegit, bé ni aquestes ni cap altre dels vilanovins.

L’alcalde a tingut un error, el Servei d’Informàtica i Telecomunicacions també i el Servei d’Estadístiques també. A tothom se li a passat.

El divendres vam rebre en lloc de 4 cartes, vam rebre dues, i a què no sabeu per a qui?. Molt bé pels meus dos fills, veig que sou més aguts que a l’ajuntament de Vilanova.

Vaig pensar que seria una rectificació de l’error anterior i vaig obrir les cartes i vaig començar a llegir.

“Benvolgut/uda ciutadà/ana,

Amb la intenció de facilitar-li el dret al vot, el passat dia 19 d’octubre l’ajuntament li va fer arribar una carta en la qual li comunicava un canvi d’ubicació del seu col·legi electoral. L’informem que vostè va rebre equivocadament aquesta carta per un error informàtic en el procés d’enviament.

- Bufff!!!, vaig pensar!!, amb això no sabia si els meus fills tenien que anar a votar a l’últim col·legi electoral a on ho vam fer (en cap lloc, per cert) o que reconeixien que eren menors d’edat per anar a votar. Bé seguiré amb la carta a veure si o poc esbrinar.
En aquests dies vostè haurà rebut la targeta censal on l’Institut Nacional d’Estadística l’informa a on ha d’anar a votar. En cas contrari, no dubti adreçar-se a l’Ajuntament per conèixer l’estat de la seva inscripció al cens electoral.

Lamentem les molèsties que l’esmenada carta li hagi pogut ocasionar i restem a la seva disposició per a qualsevol dubte que li pugui sorgir.

Atentament,

El Servei d’Informàtica i Telecomunicacions

El Servei d’Estadística."

O sigui que quan els meus fills rebin la targeta censal ja podré estar més tranquil. O no!!!

De moment ja sé qui són els culpables, els que signen la carta. Però el que no sé, es si s’han assabentat de l’error o han escrit la carta per que si.

La segona pregunta que se’m planteja, és saber si aquest error beneficia a algú. M’explico. El fet que hi hagi gent censada i que al final no voti, Pot arribar a beneficiar a algun partit polític?

PEP

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada