diumenge, 16 de desembre del 2007

El somni del cargol

Aquest és un video que va penjar el meu germà en el seu bloc.
Varen haver varis comentaris al respecte.
El meu en concret va ser:

“La vida és molt dura i cruel.Si vols preveure el futur i trigues massa, potser et quedes sense present, si vols viure el present, potser no tindràs futur.No tens alternativa, has d’escollir; una pregunta…dues respostes (cruïlla).Quin és el millor camí?”

Jordi suposo que no t’importa que el pengi?

Diguem-ne que avui he tingut un somni. Diguem-ne que l’he analitzat. Diguem-ne que he tingut aquest video com a missatge.

M’està costant molt arribar a una conclusió. Necessito una resposta a una pregunta, la qual encara no se . L’únic que se es que està dins del video. No se si està relacionat amb el comentari o en la pel·lícula en si mateixa, Però se que està.

De totes maneres seguiré amb la meva lectura del llibre per arribar a una resposta.





PEP

1 comentari:

  1. Hola Josep!


    Aquest és un vídeo públic; clar que no m’importa que el pengis, al contrari!

    A més, trobo que és un curtmetratge molt maco i interessant de veure. No totes les coses bones que ha fet el cinema tenen que estar fetes en format convencional. Com demostra precisament aquesta filmació: en poc espai també hi pot haver un gran missatge.

    Si el llibre al que fas referència és “el mensaje de los sueños”, sí, allà trobaràs fórmules per interpretar els teus somnis. I com ja hem comentat en alguna ocasió: els somnis només tenen significat pel somiador, i no es poden aplicar a altres persones.

    Està molt bé que escoltis aquestes informacions que t’arriben des del subconscient. I es què, per mi, l’estat de subconsciència no seria tal, sinó més aviat un estat de hiperconsciència on podem aprendre més sobre nosaltres i l’entorn. Per això, ens parlen els somnis a través de les emocions; perquè comunicar usant una posada en escena que ens provoqui tots els sentits, sempre és més efectiu que el que poden dir paraules escrites o dites. A mi, de moment, encara no m’ha arribat cap fax des del meu jo interior .


    Una abraçada!

    Jordi
    (lo germanet)

    ResponElimina