dimarts, 16 de febrer del 2010

La meva amant.



Deixaré de vegetar durant uns dies i faré l'amor durant uns dies, intensament amb la meva amant pública.

Se que em maltracta, se que li agrada el sexe dur, se que es molt exigent amb mi, però no em puc arriscar a deixar-la. Tenim interessos comuns i...bé, és complicat, no se si es pot acabar d'entendre.

A mi m'agrada, passo hores amb ella. Cada dia, buffff.

Ara el nivell d'exigència, després de 21 anys junts com a amants, és molt elevat.

A diferència d'altres èpoques, ara m'està costant molt estar amb ella, he pensat més d'un cop en deixar-la, per trobar-ne un altre, però em té enganxat. Ho se, haig de desvincular-me. Estar amb ella, però d'un altre manera. Però que hi farem, sempre he estat un sentimental...

Potser sóc "masoca"!!!! Quin horror !!!!

Ara, i més en aquesta època, no trobaré cap com ella.

Me'n vaig, si no aquesta es pensa que he trobat un altre, jeje, i no sabeu lo "tonta" que es posa quan això passa.

PEP

PD: Potser que agafi la fitxa.

3 comentaris:

  1. pep, he de dir-te que m'encanta com escrius ... no es la primera (ni serà l'última que et llegeixo i no tinc paraules perqué només puc dir-te que m'encanta ... que moltes vegades m'emociones, em sento reflexada amb coses que escrius ... només tinc una paraula per a tú i es que ets GENIAL!!! una abraçada mot forta de la teva fan ... jajaja!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies;

    Com si t'estes veient, amb aquell sonriure que ens regales a tots, només entrar per la porta, cada dia.
    M'has animat molt amb el que m'has dit i amb el que em dius.

    Un altre abraçada

    Encantadora (quin sonriue)
    Valent (ja ho saps)
    Amiga (el millor)

    ResponElimina
  3. si ja et dic jo que al final em faràs plorar i tot de la emoció ... jajaja!!! Moltes gracies a tú per ser com ets, no canviis mai perque ets de lo millor que he conegut ... la teva amant no m'agrada gaire ... jajaja!!! estic una miqueta enfadada amb ella però amb els somriures i la bona gent com tú, molts díes, es un plaer estar amb ella ... abraçades mil i un petonàs molt gran i fort!!!

    ResponElimina