dissabte, 30 de març del 2019

No ho deixis de fer mai

Volo cada dia i cada dia volo més i més a munt, al teu costat.
Cada paraula teva, cada suspir, cada gemec em fa volar i volar més a munt.
Pel matí em llevo amb tu recargolada al meu costat, agafant-me ben fort sense deixar-me anar. I et dic que em llevo i em dius que no apretat més i més fort...

No ho deixis de fer mai...

I al vespre m'abraçes amb la passió que surt del teu cor i amb una mirada tendre em dius el que a mi més em reconforta...

No ho deixis de fer mai...

I m'envies un t'estimo tant natural com l'amor que ve de dins i em dona ales...

No he deixis de fer mai...

I em beses agafant-me de la roba, apretant-me cap a tu, ben fort

No ho deixis de fer mai...

I et seguiré mirant als ulls que tant m'agraden, i seguiré besant els els teus llavis i em dedicaràs aquell somriure tant especial.
I farem l'amor, com només tu i jo sabem fer...
I mirarem endavant amb alegria, il·lusió, passió...

Els dos com si fóssim un de sol...

Pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada