dimarts, 22 de maig del 2018

Aquella nit...



Aquell sopar va ser diferent.

Portaves aquella brusa que a mi tant m'agrada, una que no deixava veure res però si que entreveia quelcom que feia que jo tingués la imaginació activada...de fet és el que volies aconseguir.

Uns pantalons ajustats, baixos...que tu feies servir per caminar davant meu, sense cap tipus de mirament em miraves en un joc de seducció que tenies ben après.

Jo tenia ganes de fer-te sentir, vaig posar-me aquells pantalons que cada cop que me'ls poso t'apropes per posar-me les mans darrera, apretant-me!!!

I el Jersey ajustat que denota els pectorals durs, treballats a diari dins de la piscina. T'agrada apropar-te i amb els palmells de les mans, acaronar mentre et mossegues els llavis en un símptoma inequívoc de desig incontrolat.

El sopar va transcórrer entre copes de vi, riures i comentaris picants, en una provocació sense fre...

Ens ho vam fer venir bé, vaig aixecar-me per apropar-me a tu, et vas aixecar per apropar-te també, de sobte et vas girar donant-me l'esquena

Et vaig abraçar i vas alçar la mirada buscant-me la boca.

Vaig anar directe al coll, poc a poc vaig assaborir cada centímetre, vas tancar els ulls deixant-te anar.

Ens vam ajudar a treure la roba en in ritual totalment improvisat.

Et vaig ajupir a la cadira, ja no hi havia lloc a la seducció, aquesta fase ens la vam saltar. Em vas demanar que entrés i després que fes força en aquell ball que tenim tant après carinyo...

Ens vam tornar a abraçar, ara necessitàvem amor, l'amor que ens dona cada cop que ens besem, amb intensitat, ulls tancats, humits, sentits a flor de pell...ara els petons deixen pas a les carícies per tot el cos

I d'un cop em fas seure a la cadira i tu a sobre, bellugant-te, fent-me l'amor.



Pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada