diumenge, 25 de març del 2018

I és per això


Ara vaig amb poc equipatge, 
m’he perdut masses cops durant el viatge.
Dins de la meva soledat
No em queden més arrels
de les que m’han deixat les cicatrius
I es que passo les nits en vela
A vegades confonen
L’hivern amb la primavera.

I es per això que...

Deixa que la pluja t’acaroni les parpelles
Deixa que aquesta nit els teus peus caminin nus
I no els paris si comencen a córrer!!
Deixa que el desig, per una vegada es compleixi
Deixa que el silenci et murmuri de nou.

I que el nen que portes dins..
Torni a néixer...

Deixa que el dubte que hi ha a la teva ment
No pregunti, i que no es clavi, que ni siquiera parli
I que es mori per aquest cop!!


PEP

PD: I si fa mal de cap...”con Hemicraneal vale”
Hemicraneal, Primavera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada