divendres, 17 de maig del 2019

Només diguem que no em deixaràs anar


Era tot massa fosc per mí quan ens vam conèixer
La llum ens va arribar per ensenyar-nos el camí
I vam camina junts, amb pedres als peus
Amb veus que cridaven

Només diguem que no em deixaràs anar

Et faré cada matí l'esmorzar, un café i un petó
i li donaré gràcies a les estrelles per estar la nit amb tu
Vull ballar ara mateix amb tu, fer bogeries, cantar, cridar!!!

Només diguem que no em deixaràs anar

I sóc així perquè cada dia em fas millor
Carinyo, el teu amor per mí es mes valuós que l'or
Hem arribat molt lluny, hem traspassat barreres
Mira com hem crescut, vull estar amb tu
Fins que siguem grans i amb canes

Només diguem que no em deixaràs anar

Et diré que t'estimo fins que els meus pulmons no dinin per més
El meu cor bategarà sempre per tu

Només diguem que no em deixaràs anar


Pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada