dissabte, 1 de juny del 2024

A la meva estimada Anna,



En el teu somriure, veig la llum de la nostra vida comuna, una vida plena d'amor i de somnis compartits. Ets la primavera de la meva existència, la joventut que balla en el meu cor. 

La Sara, la petita chispa del nostre amor, és el pont que uneix els nostres mons, la melodia perfecta de les nostres vides. Ella és el reflex del nostre amor més pur, la prova que l'amor no coneix de temps ni d'edat, sinó que es mesura en batudes de cor i moments compartits.

Cada dia que passa, el meu amor per tu creix i s'enforteix, alimentat per la tendresa que veig en els teus ulls i la saviesa que em transmets amb cada gest. Ets la meva companya, la meva amiga, la mare de la nostra estimada filla, i no hi ha cap regal més gran que aquest.

T'estimo, no només per la persona que ets, sinó per la persona que sóc quan estic amb tu. Junts, hem creat una vida plena de bellesa i alegria, i cada dia que passa és un nou capítol en la nostra història d'amor.

Amb tot el meu cor,

Josep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada