dissabte, 1 de juny del 2024

Per als meus estimats fills


Des del moment en què cadascun de vosaltres va arribar a la meva vida, heu estat una font inesgotable d'alegria, inspiració i amor. Amb cada somriure, cada paraula i cada pas que heu donat, he après el veritable significat de la incondicionalitat i la profunditat de l'amor.

Aaron, amb la teva arribada, em vas ensenyar la paciència i la meravella de descobrir el món a través dels teus ulls. Cada pregunta, cada curiositat, em va recordar que la vida està plena de misteris esperant ser desvetllats.

Joel, amb la teva tendresa i el teu cor generós, em vas mostrar la força de la vulnerabilitat i la bellesa de cuidar els altres. La teva empatia i la teva capacitat d'estimar sense esperar res a canvi són qualitats que m'inspiren cada dia.

Sara, vas arribar com una brisa fresca, portant amb tu un esperit d'aventura i la capacitat de riure sense reserves. Amb tu, vaig aprendre a deixar anar les preocupacions i a viure el moment present amb una alegria desenfrenada.


Junts, heu teixit una tapissaria de records que portaré sempre al cor. Heu crescut i heu esdevingut els vostres propis éssers, però el fil que ens uneix és etern i inalterable. Esteu fets de les mateixes estrelles que mirem junts a la nit, i no hi ha res en aquest univers que pugui apagar l'amor que sento per vosaltres.

Amb tot el meu amor,
El vostre pare

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada