diumenge, 9 d’agost del 2015

Una petita oració per tu

M'aixeco pel matí amb un sol pensament al cap...tu!
I vaig a dormir...pensant-te...
La resta del dia mirant la teva foto, el teu rostre dolç...

Miro al cel buscant-te entre la més bonica de les estrelles, i la trobo, hi ets allà dalt, de totes la que em dona més llum...

Has estat el meu camí, la llum que il·lumina la foscor.

He estat dins d'una habitació tancat, sense llum. Però he sortit, he sortit amb una idea al cap, amb la força que m'has donat, que em dones, amb ganes, amb amor, sense promeses...oferint-me.

Vull parlar, dir-te tot el que tinc dins, expressar, cridar, saltar, embogir, sortir, entrar, ballar...i beure't al veure't...amb tu, tot amb tu.








PEP


2 comentaris:

  1. Bufff!!!.....quina xulo!! que ben expressat!, em trec el barret!

    Rosa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!
      I gràcies per visitar-me en aquest petit món virtual.

      Pep

      Elimina