dimarts, 1 d’abril del 2008

Samba pa ti



Una de les millors cançons de Carlos Santana, interpretada per la fantàstica veu de José Feliciano. Si teniu l'oportunitat esculteu-la. La veu de Feliciano amb els acords de Santana, una combinació única.
I aquí la lletra...Descriu com ningú uns sentiments, la soletat de qui ha estimat.

Soy la sombra de una pena...
soy el eco de un dolor...
triste soledad que me queda hoy

El recuerdo de que te amé
y una extraña desolación
Soy la sombra de una pena
soy el eco de un dolor
quiero olvidar...
quiero encontrar perdón..
ten piedad de mi corazón
yo te imploro, oh mi señor

Borraré las tinieblas
y esconderé mi llanto
el recuerdo que sufro
se volverá un canto...
volveré a la vida ...hey..!
volveré a cantar...ya verás
volveré a la vida ...
volveré a cantar...ya verás..

Són més de les once de la nit i no puc més que desitjar bona nit i que, com sempre, somiis amb l'àngel de la guarda. Mentre el recordis seguirà viu, mentre el recordis estarà amb tu, mentre el recordis hi haurà un fil d'esperança, de llum blanca.

PEP

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada